Petra beach - Reisverslag uit Míthymna, Griekenland van Paul & Ursula Krugers - WaarBenJij.nu Petra beach - Reisverslag uit Míthymna, Griekenland van Paul & Ursula Krugers - WaarBenJij.nu

Petra beach

Door: Paul & Urs

Blijf op de hoogte en volg Paul & Ursula

13 September 2010 | Griekenland, Míthymna

Omdat Costas gisteren had gezegd dat het vandaag weer strandweer zou zijn, hebben we na het ontbijt de strandtas gepakt en zijn naar Petra gereden. Er was nog wel wat bewolking en het was nog een beetje fris (Urs had een lange broek en vest aan) zijn we toch lekker eigenwijs op het strand gaan zitten. We waren niet eens de enigen.
Urs ging maar een stukje wandelen. Is ze in haar eentje alle 200 treden naar het kerkje boven op de rots in Petra opgeklommen….. Toen ze terug kwam, was het vest wel uit!
De zon kwam ook echt door en werd het, ondanks de wind, lekker op het strand. We hebben ons er niet toe kunnen zetten om het water in te gaan, maar hebben een lekker dagje gehad.
Over het eten straks hebben we het nog niet gehad.

• 13 September 2010 - 20:07

Jantina En Cor:

Hoi luitjes toch nog even iets zeggen voor dat ik mijn mandje in ga Urs jij heb morgen spierpijn en ja, vest uit van de inspanning Maar Urs goed van je hoor laat maar zien hoe sterk de vrouwen zijn
    Doei