Rustdag - Reisverslag uit Skópelos, Griekenland van Paul & Ursula Krugers - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Skópelos, Griekenland van Paul & Ursula Krugers - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Paul & Urs

Blijf op de hoogte en volg Paul & Ursula

05 Juni 2011 | Griekenland, Skópelos

Vandaag is het zondag en alweer onze laatste volle dag op Skopelos. Morgen vertrekken we met de ferry naar Skiathos voor de tweede week van onze vakantie.
Vanmorgen eerst naar het reisbureautje geweest om de tickets voor de boot te halen en te horen hoe laat we worden afgehaald.
Daarna nog maar even gekeken of die aanbieding nog geldt voor de frappé met een tyropita. Ja hoor, dus lekker even hangen op het terras en de frappé opdrinken. De tyropita mag mee naar het strand.
Terug naar het hotel om de auto op te halen. Die moet vanavond om acht uur terug. We hebben na de 2 gratis dagen de huur met 3 dagen verlengd. Het is toch wel handig zo’n tuut tot je beschikking te hebben.
Dus, lekker naar het strand en de hele dag luieren. Zondag is niet voor niets Rustdag.
Die tyropita vulde toch wel. We hadden geeneens trek om iets te gaan eten.
Urs werd in de loop van de middag ook een beetje misselijk, dus hebben we het niet te laat gemaakt en zijn we bijtijds naar het hotel gegaan. Onderweg nog even een bakje yoghurt gehaald.
Urs even lekker rustig op bed met het yoghurtje en een kopje thee en dat doet de ergste misselijkheid wat zakken.
We zagen toen we terug kwamen al dat het vanavond barbecueën wordt. Het leek wel of het zwembad in de fik stond vanaf het balkon!
Nou ja, dan zijn de bacteriën in ieder geval goed dood!
We zullen morgen het resultaat laten weten.

• 05 Juni 2011 - 17:18

Cor Jantina:

Hoi luitjes hier zijn we weer
    Paul je kan me toch schrijven we hebben het gewoon druk met alles telezen, maar wel leuk Toch maar even een duik genomen en je lieve ringentjes eten geniet er van
    Hé Urs niet ziek worden hoor en helemaal niet misselijk zijn Wedden morgen ben je weer helemaal fit ( e dan hebben we de boot ) Nou veelplezier morgen doei

• 06 Juni 2011 - 07:41

Eric:

En.. genoten van de BBQ? Onder jullie foto staat de weersverwachting. Klopt die wel? Zo te zien zitten jullie in de regen, maar weer.nl geeft tegen de 30 aan met veel zon. Benieuwd!