Skiathos-stad verkennen - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paul & Ursula Krugers - WaarBenJij.nu Skiathos-stad verkennen - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paul & Ursula Krugers - WaarBenJij.nu

Skiathos-stad verkennen

Door: Paul & Urs

Blijf op de hoogte en volg Paul & Ursula

07 Juni 2011 | Griekenland, Skíathos

Urs stond om half zeven al weer de katten eten te geven. Die kleine stond zo te miauwen ……
Het ontbijt krijgen we in dezelfde taverna als waar we gisteravond hebben gegeten, maar nu namen we mooi de auto! We zouden daarna toch gelijk doorrijden naar de stad.
Skiathos is een stuk toeristischer dan Skopelos. Zeker langs de haven is het een aaneenschakeling van terrassen en restaurants. Sommige achterafstraatjes leiden naar leuke onverwachte pleintjes, met …. jawel .. een terras!
Het is wel heel leuk om op het gemakje daar rond te slenteren, er staan nog mooie authentieke huizen met grote bougainvilles aan de gevel. En daar houden wij van.
Na een paar uurtjes hielden we voor gezien, het werd ook al weer aardig warm.
We hebben nog even een rondje om het vliegveld heen gereden en wat boodschappen ingeslagen en zijn daarna lekker naar het strand gegaan beneden bij het appartement. Met de auto!!!
Vanavond gaan we maar eens in de stad kijken voor een hapje.
Nu gaat Paulus eerst douchen en kan Urs die kleine kat buiten de deur proberen te houden. Het is net een film. Zo zitten ze allebei buiten, zo loopt die kleine met Urs in haar kielzog al weer door het appartement te struinen.
Kijken wie er wint…..
We hebben trouwens gezien (en terecht opgemerkt door Eric) dat het weer op de site niet het weer is wat wij hier hebben. Het lijkt erg op het Nederlandse weer. We weten echter nog steeds niet hoe we dat goed kunnen krijgen. Maar de aanhouder wint, hopen we.

Terwijl ik dit stukje plaats heeft die kleine gewonnen. Hij ligt nu heerlijk in dromenland op bed!

• 08 Juni 2011 - 07:22

Cor Jantina :

Ja Ja die auto toch , als je die niet had waren de kuitjes aardig in de krampjes H,e Urs goe groot is jou tas of je binnen zak, in het vliegtuig merken ze toch niet als je een verstekeling meeneem. nou doei tot morgen

• 08 Juni 2011 - 10:38

Hanny:

Hallo luitjes,

Oh oh oh die Urs is die katten weer lekker aan het verpesten zeg! En nu maar hopen dat de vakantiegangers na jullie dat ook weer doen, anders hebben die beesten geen leven!

Geniet nog lekker en hoop dat het weer wat beter gaat worden.

Kus Hanny

• 08 Juni 2011 - 18:10

Eric:

Gaat er nog een kat in de zak mee? ;-)
    Geniet samen!!

• 11 Juni 2011 - 11:44

Cees En Francien:

Lieve Urs en Paul,
    Uit de verslagen maken wij op dat jullie het heel erg naar jullie zin hebben en nog wel een paar maanden zouden willen blijven. Geen probleem. Wij passen op de katten.
    Jullie kunnen niet zonder katten blijkt wel en dat voelt dat kleine katje ook. Nemen jullie hem/haar mee?
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd in
    de Zaagbekstreet.
    Jongens, de katten thuis doen het uitstekend net zoals de rhododendron in jullie tuin.
    Zij of hij heeft heel mooie paarse bloemen.
    Urs en Paul wij wensen jullie nog hele mooie dagen en zetten de (witte)wijn vast koud voor jullie thuiskomst.
    Dikke knuffel en een goede vlucht.