strand - Reisverslag uit Míthymna, Griekenland van Paul & Ursula Krugers - WaarBenJij.nu strand - Reisverslag uit Míthymna, Griekenland van Paul & Ursula Krugers - WaarBenJij.nu

strand

Door: Paul & Urs

Blijf op de hoogte en volg Paul & Ursula

09 September 2010 | Griekenland, Míthymna

Het is gisteravond de Octopus geworden!
De mannen heetten ons weer van harte welkom en waren graag bereid ons een tafeltje uit de wind te geven.
We hebben het wéér niet te laat gemaakt, het wordt gewoon een gewoonte.
En vanmorgen op een redelijke tijd weer op. Half acht. Dat is toch netjes. Niet dat het iets uitmaakt, want we gingen toch nog pas om half tien ontbijten.
Lekker rustig aan, even een handwasje gedaan en op naar het strand.
Veel meer valt er eigenlijk niet te vertellen, behalve dat we een lekkere strandwandeling hebben gemaakt. Er was net een strook redelijk hard zand, waar je niet elke keer in weg zakte. Halverwege even een verfrissende duik en dan weer terug.
Vanavond gaan we naar Costas in Petra. Er is livemuziek; dezelfde man van vorig jaar en dat is ook degene die de muziek op onze bruiloft heeft verzorgd. Niet altijd even zuiver, maar wel erg enthousiast. Vooral als er wat ouzo’s inzitten!
En morgen? We hebben nog geen idee. Het weer blijft in ieder geval goed!

• 09 September 2010 - 20:16

Jantina En Cor:

Hoi luitjes of eigenlijk bruintjes tegen zwart aan
    Goed zo een dagje echt rust En ja, een hand wasje moet je wel doen anders worden de billen weer zo rood en dan heb je een sta vakantie Nou neem nog z,n dag dan zijn jullie wel zwart Cor en ik gaan nu Tobias uitlaten en dan ons mandje in Doei